Proces prasowania w produkcji elementów prefabrykowanych

Za szczególnie interesujące, jakkolwiek obecnie niemożliwe do wykorzystania w produkcji, należy uznać wyniki badań nad stosowaniem do zagęszczania tworzyw cementowych bardzo wysokich ciśnień p> 1000 kG/cm2. Zaobserwowano tu, iż proces wiązania i twardnienia tworzywa następuje już po bardzo krótkim okresie czasu rzędu kilkunastu minut. Przykładowo, badania przeprowadzone w Paryskim Laboratorium Budownictwa wykazały, że zaczyn cementowy poddany zagęszczaniu przez prasowanie pod ciśnieniem 2500 kG/cm2 wykazał już po 15 min wytrzymałość 350 kG/cm2 . Proces prasowania w produkcji elementów prefabrykowanych łączony jest w niektórych rozwiązaniach technologicznych z wibrowaniem objętościowym lub też innymi technikami zagęszczania. Zastosowane w produkcji elementów prefabrykowanych techniki prasowania są z reguły ściśle związane z konkretnymi patentowymi rozwiązaniami technologicznymi przystosowanymi do produkcji określonego asortymentu wyrobów. Urządzenia podstawowe przyjmowane do bezpośrednie go zagęszczania mieszanki betonowej w procesie formowania charakteryzować mogą następujące zasady działania: – zagęszczanie przez wywieranie ciśnienia statycznego na mieszankę betonową naniesioną uprzednio do sztywnej formy w ilości odpowiadającej wymaganej objętości elementu (elementy płytowe betonowe i żelbetowe, jedno- lub dwuwarstwowe z warstwą fakturową). [podobne: meksykański sukulent, frykas lublin, koszulka rezi ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: frykas lublin koszulka rezi meksykański sukulent

Polecamy również:
szeroki wybór średnic wałek pom h sprawdź naszą ofertę na www.betaplast.com.pl fotowoltaika kęty
Najczęściej czytane:
Układ dróg ruchu pieszego

Wymaga on najmniejszych nakładów technicznych i gospodarczych, jest najbardziej elastyczny, dostosowuje się najłatwiej do różnorodnych wymagań i warunków życia miejskiego. Nie zna on również nader ujemnych objawów, związanych z punktami szczytowymi w natężeniu dziennym takich środków komunikacji jak autobusy, tramwaje, kolejki «metro» Itp. Sieci dróg dla niego przeznaczone dostosowują się elastycznie do istniejących lub projektowanych […]

Linia dwutorowa wraz z urządzeniami pomocniczymi i centralnymi

Koszt budowy jednego kilometra linii dwutorowej wraz z urządzeniami pomocniczymi i centralnymi, jak elektrownie, warsztaty itd. wynosi ponad dziesięć milionów złotych w złocie. Sieci te budowane są zwykle w ten sposób, że odpowiednio do miejscowych możliwości technicznych, linia jest prowadzona nad poziomem ulic lub pod poziomem. Fragmenty nadziemne linii prowadzi się na wysokości takiej, aby […]

DevURL
Partnerzy serwisu: