Walcowanie

W produkcji elementów prefabrykowanych z zagęszczeniem tworzywa przez prasowanie przyjmowane są formy specjalne, stanowiące wyposażenie określonych rozwiązań technologicznych. Przykładowo wymienić tu można angielską metodę GO-eON – stosowaną przy produkcji elementów wielkopłytowych, włoską metodę MILANO – stosowaną przy produkcji płytek mozaikowych, metodę PRESBETON – stosowaną przy produkcji różnego rodzaju belek żelbetowych o przekroju prostokątnym, teowym i dwuteowym, jak też innych elementów żelbetowych i betonowych, np. krawężników. 2.4.5. Walcowanie Walcowanie polega na zagęszczaniu mieszanki betonowej naniesionej jednorazowo (do formy stojącej na określonym stanowisku) lub nanoszonej w sposób ciągły (do formy będącej w ruchu), w wyniku oddziaływań spowodowanych przekazywaniem ciśnienia przez przemieszczający się po powierzchni tworzywa walec stalowy lub przekazywaniem stopniowo zwiększających się ciśnień przez przemieszczające się po powierzchni tworzywa walce stalowe. [hasła pokrewne: wykończenia wnętrz kraków, projekty domów warszawa, architekt warszawa ]

Komantarze do artykulu sa obecnie zamkniete, popros administratora strony o ich otwarcie jesli chcesz wziasc udzial w dyskusji pod artykulem. Kontakt do administracji w zakladce kontakt.(Mozliwe jest rowniez przeslanie propozycji tematow ktore mozemy uwzglednic w nastepnych naszych artykulach, bedziemy wdzieczni za wasze cenne sugestie i postaramy sie je wykorzystac przy kolejnych wpisach.)

Powiązane tematy z artykułem: architekt warszawa projekty domów warszawa wykończenia wnętrz kraków

Najczęściej czytane:
STYL GLAMOUR

Styl glamour przyciąga błyskiem, luksusem i elegancją. Im jest więcej błysku tym lepiej, np. połyskujące panele, ściany wytapetowane pastelowymi kolorami. Styl ma swoich zwolenników jak i przeciwników, polega na łączeniu nowego i starego stylu. Jednym kojarzy się z luksusem – innym natomiast z kiczem. Aby móc zaaranżować taki właśnie styl potrzeba nam rozwagi, aby nie […]

Wyloty ulic poprzecznych

Wyloty ulic poprzecznych z ruchem kołowym na arterię główną umieszczać nie gęściej niż w odległościach 350—500 metrów. Są to bowiem odległości, na których pojazdy motorowe mogą rozwijać racjonalne szybkości bez konieczności ciągłego zwalniania biegu, zatrzymywania się i ponownego przyśpieszania. Przekroje podłużne i poprzeczne należy kształtowac — z uwzględnieniem warunków gospodarczych — w sposób odpowiadający faktycznym […]

DevURL